Monday 27 June 2011

AC Milan miliki 'Kaka' baru

Pemain Itali dan AC Milan Stephen El Shaarawy

Milan - Pemain baru AC Milan, Stephen El Shaarawy mengaku dirinya mempunyai gaya permainan yang sama dengan pemain Real Madrid, Kaka dan menurutnya terdapat beberapa orang lagi yang berpandangan serupa termasuk wakil Presiden Milan, Adriano Galliani.


"Aku pikir aku memiliki karakter yang sama seperti Kaka, khususnya dalam mengendalikan bola di padang. Aku mungkin tidak berpengalaman, namun aku berkeinginan dan mempunyai keberanian yang besar. Untuk pasukan, aku mampu bermain sebagai perancang ataupun penyerang seperti Kaka," ujarnya.

El Shaarawy menonjol pada musim lepas bersama Padova dengn menjaringkan 7 gol dalam 25 perlawanan. Di Milan, dia akan mengekalkan jersi bernombor 92.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...